מעצבת שמלות כלה

מעצבת שמלות כלה – רחל

מעצבת שמלות כלה

מעצבי שמלות כלה הם ללא ספק האלמנט החשוב ביותר של בחירת מערך שמלת כלה לחתונה. כמעצבת שמלות כלה, אני מבינה את החשיבות של כלה בהרגשה בטוחה בעבודת עיצוב השמלה עבור הכלה: להבין בדיוק מה הכלה מבקשת, מה היא צריכה, בשילוב והתאמה מושלמת למה שמתאים לה.

מעצבי שמלות להתאמה מושלמת

כלקוחה כשאני מגיעה לבחור שמלה, ובמיוחד שמלת חתונה אני רוצה לפגוש מולי מישהי מקצועית.  אני עובדת בשילוב אנשים מקצועיים בתחומי האומנות בעלי שם וקבלות כל אחד בתחומו,  והנדרש ממני להבין את אופי האדם, המקום  וכיצד הוא רוצה להיתפס, היכולת הזו באה לידי ביטוי  גם בתוצאות המתקבלות בסוף העבודה.

כל כלה רוצה להראות ביומה החשוב הכי טוב שאפשר, בתפקידי בתור מעצבת, בבואי להמליץ לה על איך היא הולכת להיראות בערב החשוב ביותר בחייה, באים לידי ביטוי היכולות, לבחון ולהבין את הדמות שעומדת לפני, כדי להביא לתוצאה סופית טובה.

מעצבת שמלות טובה תקל על הכלה

במהלך התקופה לארגון החתונה מתהווים פרטים קטנים שבסופו של תהליך הופכים לאירוע אחד גדול ומושלם כל אחת על פי בחירותיה, כך גם בחירת השמלה,  שרוקמת עור וגידים בתהליך ארוך שיוצר את השמלה המושלמת עבור אותה כלה כל אחת לפי אופיה, אישיותה, וגופה.

זהו תפקידה של מעצבת טובה, וזה מה שמבדיל אותה, היכולת לאבחן, ולהציע את הבגד שיוציא החוצה ויבליט את אשיות הכלה, וכאשר יש התאמה בין הבגד לאישיות ולאופי הכלה, התוצאה הסופית תהיה מושלמת.

אשמח לפגוש  ולהכיר אותך, ויחד למצוא את השילוב שייצור את השמלה המושלמת עבורך.

עבורי כמעצבת, כל כלה מרוצה, מחזקת את הייעוד שבחרתי לי בחיים ובכך גם את האושר הפנימי שלי, תודה לכל אחת ואחת מכן שבחרה או תבחר בעתיד בי כמעצבת שלה.

מאחלת לכולכן אושר אמתי.