שמלות כלה וינטאג

שמלות כלה וינטאג’

שמלות כלה וינטאג
שמלות כלה וינטאג

שמלות כלה וינטאג’ כמו כל אופנה חולפת, חזרו אלינו ובגדול !

במקור, הוינטאג’ נוצר אחרי מלחמת העולם הראשונה, עם ניצנים ראשונים לשחרור האישה, אחרי שזו לקחה על עצמה בזמן המלחמה לעבוד בעורף, בחרה האשה להיפטר מהשמלות המנופחות והקרנולינות והחלה ללבוש שמלות נשפכות מבדים רכים ועדינים עם סרטים סיכות וכפתורים ותחרות, בשנות ה-30 מראה הערב הפך להיות זוהר מאוד מבדים זוהרים וגב עמוק חשוף, להלן אופנת הוינטאג’.

 

מהי שמלת כלה וינטאג’ ?

שמלות וינטאג’ היו בעלות מספר שכבות כאשר אורך השמלה נטה להיות קצר יותר מקדימה. אופנת הוינטאג משקפת את ההתרפקות על סגנונות העבר ואת הדיאלוג בין העבר להווה עם מוטיבים חדשניים ופרשנות משלה בחרה המעצבת לתרגם ולחדש לימינו אנו. שמלות הוינטאג’ משולבות מבדים בעלי אופי שונה, אבל עדיין מתחברים יחד לשלם עם תוצאות מדהימות. הבדים הם רכים, עם תחרות עדינות סרטים וקישוטים שביחד בהרמונייה מושלמת יוצרים את המראה הרך והרומנטי של השמלה המקסימה הזו.

 

סוגים של שמלות וינטאג’

ההשראה לשמלות נוצרה ממאגר תכשיטים שרכשנו מאוספים של המאה הקודמת, כל תכשיט מספר בתוכו סיפור חיים על אישה אחת מארץ והסטוריה אחרת.

קווי הגיזרות משלבים בתוכם שילובי קווים מכל העשורים ובתוספת אלמנטים מסגונות ותרבויות אחרות רומי יווני, אתני וכו…

מגוון אפשרויות עשיר ומגוון, מסוגי בדים ועד מגוון עשיר של קווי גיזרה. השמלות ניתנות לשינוי, על פי טעמה ואופייה של הלקוחה תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים שיוצרים את ההבדל. נשמח ליצור את הדיאלוג בין העבר להווה עם פרשנות משלך בשילוב האלמנטים המיוחדים אותם אספנו לאורך הדורות ולמצוא את השילוב לשמלת החלומות בסגנון ייחודי וחדשני.

שמלת וינטאג עם דוגמהשמלות כלה וינטאג