שמלות כלה זולות

שמלות כלה זולות

כולן רוצות שמלות כלה זולות ויפות שתהיינה גם איכותיות וגם מיוחדות.  אחרי שנים רבות וניסיון רב הגעתי לנוסחא המנצחת, כיצד לתת לך כלה יקרה, את השמלה היפה והמתאימה ביותר עבורך, זו שתמיד חלמת עליה וזו שתהייה במחיר זול וללא פשרות בעיצוב או באיכות הבד.

אצל רחלי שמלות כלה אין פשרות בשמלות זולות – ישנן אפשרויות רבות ואנחנו מיישמים אם כולן ומתאימים עצמנו לכל כלה ולכל בקשה.

מגוון שמלות כלה זולות ויפות לבחירתך 

  1. ישנן במלאי שמלות כלה שניתן לשנות אותן לפי בקשתה של הלקוחה הכל על פי טעמה ואישיותה, כאן גם ניתן להתאים את המחיר לפי תקציב מוגדר מראש.
    לכל שמלת כלה מפוארת ישנה שמלת בסיס שיכולה להפוך לשמלה יפה ואלגנטית או לשמלת ריקודים סקסית ומפוארת  במחירים המתאימים לכל כיס. דגש מיוחד ניתן על איכות הבדים והעבודה.
  1. חשוב לציין השמלות מותאמות לאופי וסגנון הכלה, ניתן להוסיף או לשנות חלקי גיזרה, ניתן לעצב מחדש כל דוגמא על פי בקשת הכלה.

 

העבודה מול הכלה המיועדת ועיצוב השמלה מתחלקת לשלושה שלבים:

 שלב א’:

נקשיב לך ונתאים לך את הדגם הנכון לך ולאישיותך בשלב זה נכין סקיצה ראשונה.

שלב ב’:

נבחר ביחד את הבדים שיהיו על פי טעמך ונכין גיזרה ראשונה, שתיתן לך את האפשרות לראות את הדגם מוונח עלייך ובהתייעצות משותפת עם המעצבת נתקדם לשלב הבא.

שלב ג’:

זהו שלב המדידות והביצוע והוא השלב המורכב ביותר הדורש סבלנות רבה.

 

בשלב המדידות נתקדם עם השמלה בהדרגה כדי לתת לך ולנו את האפשרות לבדוק להתאים ולהחליט על כל פרט ופרט כדי שבסופו של תהליך תתקבל התוצאה המושלמת והמתאימה ביותר עבורך.

בשלב זה, גם נחליט על האביזרים הנלווים ששלימו א כל התמונה.

 

כלה יקרה, אנו שוקדים כל ימות השנה על דגמים חדשים ונוספים כדי לך את המבחר העשיר ביותר של דגמים ייחודיים וחדשים והכל במחירים שויים שיעשו לך את החוויה לחוויה אמיתית ונעימה.

 נשמח לראותך ולממש לך את החלום