שמלות כלה לדתיות

שמלות כלה לדתיות

שמלות כלה לדתיות
שמלות כלה לדתיות

לכן הנערות הדתיות והצנועות אני מציעה שמלות כלה לדתיות ממקום של היכרות אישית. אני באה ממשפחה חרדית למחצה,  חלק ממשפחתי יושב במאה שערים וחי על פי הערכים שבחר לו וחלק משפחתי חילוני לחלוטין וחי בתל אביב,  שום דבר מזה לא פילג ולא הפריד את האיחוד במשפחתי,  להיפך למדנו להכיר את העולם החרדי מקרוב, שמרנו לאורך כל השנים על האיחוד בינינו וכיבדנו את הדרך אותה בחר כל אחד מאיתנו, הקירבה לעולם החרדי יצרה לי את האפשרות ליצור שמלות גם לכלות חרדיות שמתחתנות על פי המנהגים והכללים הנהוגים בעולם הזה.

שמלת כלה דתית צנועה ומושלמת

גם לכן, ישנה האפשרות להפוך כל שמלת כלה לצנועה על פי כל הכללים והקודים הדתיים ועדיין זה לא יישנה את הקו, אלא להיפך יעשיר את השמלה. אנחנו קשובים לכל בקשה ולכל פרט שחשוב לכלה.

נשמח לפגוש אותכן לפגישת היכרות שבה תוכלו להתרשם מהקווים הכלליים  ומקווי הגיזרה והסגנון שאופייני לנו,  תוך כדי שיחה והבנת הרצון שלכן נוכל ביחד להתאים את הדגם המבוקש.

יצירת השמלה המושלמת לכלה הדתייה

נתחיל בפירוט האפשרויות: קווי גיזרה נקיים,  מבדים איכותיים המחמיאים לגוף, כמו גם הגיזרות.

ניתן לשלב תיכשוט ובדי תחרה על פי רצון ואופי הכלה, כל אחת על פי טעמה וההגבלות החלות עליה.

כמו כן, ניתן לתרגם כל דגם לכל סגנון ועשור אותו תרצה הכלה בשילובים ואלמנטים צנועים.

שמלות ויטאג’ בסגנון ימי התנ”ך, סגנון יווני, או רומי מבדים נשפכים ורכים עם נגיעות עדינות של קישוטי תחרות או תכשיטים.

 ניתן להוסיף שרוולים וכיסויים למיניהם כחלק מהדגם.

הדגמים הם בקווים עדינים המתאימים לעולם החרדי, כאשר כל שמלת כלה דתית יכולה להפוך להיות צנועה עד כדי צנועה מאוד, הכל לפי דרישת הלקוחה.

אנחנו עושים גם מחוכים ושמלות רחבות ונפוחות, הכל על פי דרישת הכלה.

עם הניסיון וההקשבה שלנו, נוכל ליצור לכן שמלות כלה לדתיות צנועות יותר וגם הרבה יותר, כל זה בשילובים מעניינים תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים והחשובים שיעשו את כל ההבדל.

אז לכן, כלות דתיות – אשמח לראותכן בין הכלות שלנו.