שמלות כלה: 3 טיפים מעולים בדרך לשמלת הכלה המנצחת שלך

שמלות כלה: 3 טיפים מעולים בדרך לשמלת הכלה המנצחת שלך

 

ככל שהעולם הופך יותר ויותר קטן, והאינטרנט מצמצם את המרחקים גם עולם השמלות והאופנה מושפע מהעולם שמסביב, עם  אין ספור דוגמאות מפתות ומבלבלות. 

האם גם את מרגישה מבולבלת בין כל שמלות הכלה שכבר ראית (ועוד תראי)? ואיך בכלל ניתן להתמקד ולהבין מה נכון לך ומה הסגנון שלך?

במיוחד בשבילך ריכזתי  3 טיפים  מעולים  שיעשו לך סדר בראש ושכל בעיניים, ויעזרו לך למצוא ולבחור את שמלת הכלה המנצחת שלך. מוזמנת לקרוא, לקחת אתך לסיבובים הבאים, וכמובן לשתף.

אם כבר התחלת לחפש את שמלת הכלה לערב הגדול מכולם, את בטח יודעת: יש אינסוף אפשרויות, דוגמאות ורעיונות. הבעיה הגדולה ביותר היא, איך לבחור את מה שיתאים לך. והנה גם  3  טיפים מעולים שיעזרו לך לצאת מהבלבול ולעשות את הבחירה הנכונה:

טיפ מס’ 1 : מה את אוהבת – זה דבר אחד. מה הסגנון שלך – זה כבר משהו אחר…

mazeget3-1

רגע לפני שאת  הולכת לאיבוד מול המבחר העצום של הדוגמאות והסגנונות של שמלות הכלה שסביבך – עצרי ושאלי את עצמך 3 שאלות:

  1. מה לבשתי ברגעים החשובים של חיי עד עכשיו

  2. מה באמת התאים לי ומה פחות, ולמה? .

  3. איך חשוב לי להיראות בערב חתונתי

חשבת? יופי! עכשיו ערכי רשימה מסודרת. אל תשאירי בראש. רשמי על גבי נייר. בפעם הבאה שאת יוצאת לסיבוב בעקבות השמלה הכי-הכי – קחי אתך את הרשימה והשווי את מה שאת רואה למה שאת רוצה…

טיפ מס’ 2 : מודדת שמלה? אל תסתפקי במראה. תני למצלמה לדבר.

כשאת מודדת שמלה מול המראה – את רואה אותה דרך העיניים של מה שאת רוצה לראות, ודרך המחמאות של המוכרת בסלון… רוצה לדעת איך זה נראה באמת? בקשי מהמלווה שלך לשלוף את הסמרטפון ולהתחיל לצלם.

קחו כמה תמונות סטילס – כדי לראות איך השמלה נראית בעיניים אחרות, כי כך בדיוק יראו אותך האורחים.

עכשיו – קחו כמה שוטים של סרטוני וידיאו תוך כדי תנועה. האם זה נראה טוב? האם את מרגישה בנוח? ואיך זה נראה בעיניים של המלווים שלך?

שמלת כלה מנצחת חייבת להיות שילוב מנצח של נוחות ונוכחות. נוכחות – כי את ללא ספק הולכת להיות מלכת הערב. ונוחות – כי את רוצה ליהנות מכל רגע, והשמלה שלך חייבת לשרת גם את המטרה הזאת.

“טיפ מס’ 3: כדי לחסוך הרבה כאב ראש – התחילי לחשוב “שלוש”

3 סוגי בדים – כדי ליצור שילובים רעננים ומיוחדים, אבל לא לגלוש לקיטש בלתי נסבל

3 קווי גזרה – כדי לתת לשמלה קו מיוחד במינו, בלי להעמיס פרטים מיותרים

“תפסת מרובה לא תפסת”. כדי שהשמלה שתבחרי תהיה באמת שמלת כלה מנצחת, אמצי את הביטוי ” “כל המוסיף גורע”. תני לשמלה חיזוק משולש, אבל… השאירי את הבמה האמיתית  לעצמך.

לסיכום:

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, כדי למצוא את השמלה האחת בתוך ים השמלות, הדוגמאות והעיצובים שקיימים בשוק, עליך לצאת למסע החיפושים מגובשת, מצוידת ברשימות של מרכיבים ומאפיינים שכבר הוכיחו את עצמם בעבר כנוחים ומרשימים עבורך, לתפוס טרמפ על מצלמת הסמרטפון כדי לראות באמת איך את נראית בשמלה (וגם איך את מרגישה ומתנועעת), ולדעת לבחון כל שמלה על פי השילוש העיצובי הקדוש.  3 הטיפים שנתתי לך יעזרו לך לחצות את מסע החיפוש בהצלחה, ולמצוא בקלות את השמלה המתאימה לך ביותר.

עכשיו תורך

עד פה נתתי לך 3 טיפים חיוניים בדרך שלך  להשיג את שמלת הכלה המנצחת שלך. עכשיו תורך. מה את יכולה לתרום מניסיונך עד כה? איך הצלחת להתגבר על הבלבול ועל הקושי לקבל החלטה מול כל שפע ההיצע והדגמים שפגשת בדרך?  נשמח אם תשתפי אותנו  בחוויות שלך, פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהיעזר בניסיונך.

הצעד הבא שלך לשמלת כלה מנצחת

אהבת?   שתפי עם החברות. רוצה לקבל ממני עוד טיפים  מועילים, הצעות ופתרונות לאיתור שמלת הכלה המדהימה שלך? הקליקי עכשיו על הקישור והורידי את “מתחת להינומה” – מדריך לכלות שבדרך, עם הסודות שאף מעצב לא יגלה לך – באהבה ממני, לגמרי בחינם.